Flyforsinkelse til Izmir

2019-11-04

Jeg har efterhånden tit oplevet at når jeg skal på ferie, så opstår der altid en flyforsinkelse og det sker hver evig eneste gang når jeg skal rejse om sommeren! I sommers 2019, var der en episode hvor min kæreste og jeg, skulle på ferie i Tyrkiet. Vores fly var blevet forsinket i over 3 timer! Så vi var allerede bagud med vores planer som vi havde planlagt vi skulle lave når vi landede i Izmir. Jeg var helt oppe i det røde felt, og blev fucking sur hvilket resulteret i at folk i lufthavnen kiggede skævt på mig. Min kæreste prøvede at falde mig til ro, og sagde at jeg skulle slappe lidt af. Så jeg gik udenfor for at få noget ilt op til hjernen, og tog min smartphone frem for at komme på andre tanker. Men så sagde det klik for mig, og jeg begyndte straks med at search på google, efter "Hvordan kan man få erstatning når ens fly er forsinket" Jeg klikkede på en webside, der viste sig at man havde ret til at kunne få kompensation når ens fly var blevet forsinket i over 2 timer. 


Denne service lød meget hjælpsom, og jeg begyndte straks med at læse omkring hvordan jeg kunne få erstatning, for et forsinket fly. Efter jeg havde kommet til ro, valgte jeg at gå ind i lufthavnen igen hvor jeg besluttede mig for at snakke med flyselskabet om hvorfor vores fly var blevet forsinket. Kvinden bag disken fortalte mig at det var fordi at der var nogle tekniske fejl, og at et af flyets dæk skulle skiftes. Jeg spurgte så om det var muligt at kunne få en kompensation som kunde men hun svarede bare at det ikke var muligt. nu var jeg begyndt med at koge igen, og jeg kunne langsomt godt mærke at jeg var ved at blive sindssyg i hovedet. Jeg fandt min smartphone frem igen, og kontaktede Flyjura.dk, og de tog så kontakt til flyselskabet og lavede en sag omkring hele situationen. 


Jeg gik hen til min kæreste, og forklarede hende omkring websiden, som jeg havde opdaget og fortalte hende at vi kunne få kompensation på grund af vores fly var blevet forsinket. Hun troede ikke på mig i starten, indtil jeg fik et opkald fra en advokat som fortalte mig at jeg gerne skulle have modtaget et erstatningsbeløb på min konti. Jeg tjekkede min konti, og det ende med at både jeg og min kæreste fik en god omgang erstatning for et forsinket fly.

Lav din egen hjemmeside gratis! Dette websted blev lavet med Webnode. Opret dit eget gratis i dag! Kom i gang